Тема: Написання півовалів, розкритих вліво і вправо.

Тема: Написання півовалів, розкритих вліво і вправо.

Мета. Вчити писати малі та великі півовали. Збагачувати словниковий
запас школярів..
Хід уроку

І. Повторення назв ліній сітки зошита.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Відгадування загадки.
До нас на урок завітав новий  учень :

Є у лісі ведмедик,
дуже ласий до меду,
до солодких ожинок,
до суничок, малинок.
Ще у лісі густому
є малесенький гномик,
теж він любить ожину
і суницю, й малину.
Велет-гном і Малятко,
так ведмедика звати
добрі друзі, щоранку
разом сходять із ганку,
щоб збирати ожину,
і суницю, й малину. Є у лісі ведмедик,
дуже ласий до меду,
до солодких ожинок,
до суничок, малинок.
Ще у лісі густому
є малесенький гномик,
теж він любить ожину
і суницю, й малину.
Велет-гном і Малятко,
так ведмедика звати
добрі друзі, щоранку
разом сходять із ганку,
щоб збирати ожину,
і суницю, й малину.
Ви  вже зрозуміли що це ведмедик.
А щоб зним ще ближче познайомитись давайте подивимось мультфільм
.

2. Бесіда з учнями.
– Як звати цього ведмедика? ( Вінні-Пух )
– Назвіть його друзів.
– Що Пух дарував Ослику?
– Який подарунок приніс Вінні-Пуху П’ятачок?
– Що б ви, діти, подарували ведмедику?
3.Складання речень за схемами.
|___ ___ .
|___ ___ ___.
4.Визначення теми і мети уроку.

Ведмедик приніс завдання від звірят лісової школи.
Ось такі значки писали учні цієї незвичайної школи( с С ).
На цьому уроці, малята, ми теж навчимося зображувати півовали.
5.Письмо малих півовалів:
а) лівого півовалу;

6.Пальчикова гімнастика.
Мудрі пальці вказівні,
Але ще слабкі вони.
Треба їм потренуватись,
Треба сили набиратись.
Діти ставлять на парту подушечки обох вказівних пальців і натискають
ними на парту. Повторюють віршик кілька разів.

Слухання казки:

Казка про ведмедика Непосидька
Олена Заміховська
У дрімучому лісі стояла собі хатка, де жили стара ведмедиця зі своїм сином-ведмедиком. Називався він Непосидько. Якось уранці ведмедика розбудив сонячний зайчик, що весело стрибав по хаті. Ведмедик здивувався: „Звідки він тут узявся?” А зайчик тим часом у вікно утік. Почав Непосидько маму будити:
– Пусти мене погуляти з сонячним зайчиком!
Ведмедиця натягнула ковдру на самий ніс і пробурчала:
– Ще зима, весни ще кілька тижнів чекати. Спи!..
Але ведмедику не спалося. Він тихенько зліз з ліжечка, прочинив двері й визирнув надвір.
Бачить – справді ще зима, хатку снігом завалило, а сонячного зайчика вже нема. Сива хмара закрила небо, в лісі потемніло. Пішов ведмедик у ліс сонячного зайчика шукати. Бачить, синичка по гілках стрибає і теж наче щось заклопотано шукає.
– Ходи сюди! – гукає ведмежатко. – Мене звати Непосидько, а тебе?
— Я звуся Жовтаня.
— Давай побавимось! – каже ведмедик.
— Я дуже голодна, зима кінчається, а в лісі вже зовсім їжі не залишилося.
Скоріше б уже весна! – Сказала Жовтаня і полетіла геть.
Іде Непосидько далі. І раптом у нього над вухом хтось як крикне:
– Кар-р-р!!
Ведмедик з переляку видряпався на якесь деревце. Бачить: у нього перед носом гойдається кілька червоних ягід. І згадав ведмедик про голодну синичку. Почав її гукати:
— Агов, Жовтаню, де ти? Лети сюди, я знайшов тобі сніданок.
Прилетіла синичка:
— Та це ж горобина! Така смакота! – подзьобала ягідок і каже:
— А тепер і побавитись можна!
І почали вони у піжмурки гратися. Ох, як весело їм було!

7.Відповіді на проблемні запитання.
— Що любить їсти ведмідь?
— Де хижак влаштовує свій барліг?
(У великому дуплі, під корінням вивернутого дерева, під скелею або
просто в густому ялиннику робить звір барліг. )
— Чи впадає він у повне заціпеніння?
(Звір не впадає, а дрімає, прислухаючись, що робиться навкруги, і в разі
небезпеки залишає барліг. У теплі малосніжні зими, коли є багато їжі,
частина самців бродить майже цілу зиму).
8. Дітки а пригадайте пісеньку про ведмедя.
А цю пісеньку ви чули?

Ведмедик смокче лапу, бо хоче їсти.
9.Письмо великих півовалів по лініях-опорах.


Великий півовал подібний за формою до малого, але відрізняється за
розміром.
10)Фізкультхвилинка.
Подивіться , он за нами,
Жовкне ліс на видноколі.
Озирніться — он сосна,
Сумно їй, вона одна.
Листячко зберіть під кленом.
Будем листячком махать,
Всіх звірят розвеселять.
Діти в лісі гуляють,
Бігають, стрибають,
Комариків відганяють
Та додому повертають.
11. Письмо правого великого півовала.


12. Переказ переглянутого мультфільму:

Дітки розкажіть чому Вінні – Пух потрапив у таку пригоду?

ІІІ. Штрихування Вінні -Пуха.


Малята, нашому лісовому гостю час повертатися додому. На згадку
він залишає своє фото. Зробимо його кольоровим.

ІV. Підсумок уроку.

1.Письмо на дошці вивчених півовалів.

2.Вивчення вірша Н. Кириян  «Ведмідь» «В лісі є зелена хата».
Яедмідь заліг
У свій барліг,
Коли на землю
Випав сніг.
Коли ведмідь устане,
Тоді і сніг розтане.
Ведмідь-сонько
Усе ще спить,
Тому і сніг
Навкруг лежить.
Коли ведмідь устане
Тоді і сніг розтане.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*