Тема: Урок-повторення. У комп’ютерному класі( інформатика 2 клас)

Тема: Урок-повторення. У компютерному класі

Мета уроку:

  • Повторити техніку безпеки при роботі з комп’ютером;
  • Виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету;
  • Допомагати переборювати бар’єр „людина-комп’ютер”.

Обладнання: стенд „Техніка безпеки в картинках” чи сторінка „Як поводитись з комп’ютером”.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Розминка.

-Діти, у 1 класі нашими постійними помічниками на уроці інформатики були інопланетяни Елзік та дівчинка Ганнуся. Сьогодні ми знову з ними зустрінемось. А до них ще приєднається гномик Мудрунчик. Вони хочуть перевірити, чи не забули ви за літо рахувати від 1 до 10 та розв’язувати найпростіші задачі. Якщо ви правильно виконаєте ці завдання, то вони і надалі будуть разом з нами мандрувати по країні Інформатики.

Ось які завдання вам задає інопланетянин Елзік:

  • Порахувати від 1 до10.
  • Порахувати до 10, пропустивши 4 та 7.
  • Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові?

Ганнуся хоче, щоб ви виконали ось такі завдання:

  • Порахувати від 1 до10.
  • Вставити замість крапок пропущені числа: 1, 2, …,4, 5, …, …, 8, 9, 10.
  • Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати Світланка і Оленка. Як звати третю дитину?

А завдання гномика Мудрунчика такі:

  • Назвати сусідів чисел 7, 4, 9, 6, 2 і 8.
  • Коля вищий за Васю, але нижчий за Сергія. Хто вище: Вася чи Сергій?

—       Молодці діти! Ви гарно вмієте рахувати та розв’язувати задачі. Отже гномик Мудрунчик, інопланетянин Елзік та дівчинка Ганнуся із задоволенням будуть вам допомагати в оволодіванні комп’ютерною грамотою в 2 класі.

Повідомлення теми і мети уроку.

На урок інформатики ми приходимо у комп’ютерний клас. Але перш ніж сісти за комп’ютер, слід ознайомитися з правилами безпечної роботи у цьому класі. Отже тема сьогоднішнього уроку називається „У комп’ютерному класі”. Ми не тільки ознайомимося з правилами поведінки у комп’ютерному класі, але й спробуємо запам’ятати їх.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розгляд малюнків на стор. 4.

—       Які помилки допустив Елзік при роботі з комп’ютером і що із-за цього трапилось?

—       Отже щоб такого не трапилось з вами, треба гарно запам’ятати правила техніки безпеки. Давайте прочитаємо їх у підручнику.

 

  1. Читання правил вголос, а потім самостійно.
  2. Фізкультхвилинка.

І\/. Робота за комп’ютером.

  1. Програма „Як поводитись з комп’ютером”.

—       Перегляд малюнків у програмі.

—       Робота парами (В процесі перегляду малюнків учні по черзі один одному задають запитання. Один учень запитує, а другий відповідає. Потім навпаки).

Релаксація.

—       Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

—       Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

\/. Закріплення знань учнів.

  1. 1. Підсумок уроку.
  • Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?
  • На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
  • Як треба тримати спину?
  • Чого не можна торкатися?
  • Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
  • Чи можна їсти за комп’ютерним столом?

VI. Домашнє завдання.

  • Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 5.
  • Вивчити правила техніки безпеки (стор. 4).

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*