Тема. Заготівля і зберігання природного матеріалу. Урок-екскурсія в парк(1 кл.)

Тема. Заготівля і зберігання природного матеріалу. Урок-екскурсія в парк

Мета: ознайомити учнів із суттєвими ознаками осені; формувати вмін- ня розрізняти рослини за певними ознаками та формувати основи еколо- гічного мислення; ознайомити з правилами збирання і зберігання природ­них матеріалів; розвивати спостережливість; виховувати бережливе став­лення до природи.

Обладнання: папки та коробки для зберігання природного матеріалу, га- зетний папір, праска.

ХІД УРОКУ

Організація класу до екскурсії

Повторения правил поведінки на дорозі та в природі.

Розподіл класу на групи для збирання природного матеріалу (жолуді, каіитани, шишки, листки) та ознайомлення із правилами збирання при­родного матеріалу.

Екскурсія до парку

Відгадування загадки.

Коли вона загляне в сад, Наллється соком виноград I пізні яблука ранет Солодкі стануть, наче мед. Як помандрує по гаях 3 чарівним пензлем у руках,— Все розмалює на путі, Берізки стануть золоті. I ми їі уклінно просимо: — Заходьу гості, щедра… (осінь).

Бесіда вчителя про прихід осені.

Практична робота учнів (виконання трупами завдання).

Звіт учнів про зібраний природний матеріал.

Організація гри «До дерева біжи».

Повернення до школи

Аналіз та оцінка дитячої діяльності.

Ознайомлення із правилами зберігання природного матеріалу.

Підсумок уроку

Чи сподобалася вам екскурсія в парк?

Що нового ви дізналися про прихід осені, дивлячись на її прикме- ти у парку?

Які дерева вам зустрілись? Опишіть їх.

Які плоди дерев ви збирали?

Поєднайте стрілочками плоди дерев та їх назви. (Предметні малюнки.) Сосна, ялина

Каштан

Клен

Дуб

А закінчити нашу подорож я пропоную віршиком В. Бутрім «Ох- лісовичок».

Маленький Ох-лісовичок На зріст, неначе їжачок. Живе у лісі з давніх пір. Він не людина і не звір.

Цей Ох — великий чарівник! Для тих, хто в ліс зі злом проник, Не любить, кривдить ліс, псує, У Оха грізні чари є! Всі переплутає стежки, Заманить в хащу, де вовки, Напустить рій страшних примар — Багато в Оха грізних чар! А хто з добром у ліс прийде, Тих Ох-господар проведе Поміжялин, беріз, дубів, Дасть трохи лісових скарбів. Такий він, Ох! Він лісу друг, Цей фантастичний добрий дух. Якгцо ти теж шануєш ліс, Приходь до Оха і не бійсь!

Тема. Заготівля і зберігання природного матеріалу. Урок-екскурсія в парк

Мета: ознайомити учнів із суттєвими ознаками осені; формувати вмін- ня розрізняти рослини за певними ознаками та формувати основи еколо- гічного мислення; ознайомити з правилами збирання і зберігання природ­них матеріалів; розвивати спостережливість; виховувати бережливе став­лення до природи.

Обладнання: папки та коробки для зберігання природного матеріалу, га- зетний папір, праска.

ХІД УРОКУ

Організація класу до екскурсії

Повторения правил поведінки на дорозі та в природі.

Розподіл класу на групи для збирання природного матеріалу (жолуді, каіитани, шишки, листки) та ознайомлення із правилами збирання при­родного матеріалу.

Екскурсія до парку

Відгадування загадки.

Коли вона загляне в сад, Наллється соком виноград I пізні яблука ранет Солодкі стануть, наче мед. Як помандрує по гаях 3 чарівним пензлем у руках,— Все розмалює на путі, Берізки стануть золоті. I ми їі уклінно просимо: — Заходьу гості, щедра… (осінь).

Бесіда вчителя про прихід осені.

Практична робота учнів (виконання трупами завдання).

Звіт учнів про зібраний природний матеріал.

Організація гри «До дерева біжи».

Повернення до школи

Аналіз та оцінка дитячої діяльності.

Ознайомлення із правилами зберігання природного матеріалу.

Підсумок уроку

Чи сподобалася вам екскурсія в парк?

Що нового ви дізналися про прихід осені, дивлячись на її прикме- ти у парку?

Які дерева вам зустрілись? Опишіть їх.

Які плоди дерев ви збирали?

Поєднайте стрілочками плоди дерев та їх назви. (Предметні малюнки.) Сосна, ялина

Каштан

Клен

Дуб

А закінчити нашу подорож я пропоную віршиком В. Бутрім «Ох- лісовичок».

Маленький Ох-лісовичок На зріст, неначе їжачок. Живе у лісі з давніх пір. Він не людина і не звір.

Цей Ох — великий чарівник! Для тих, хто в ліс зі злом проник, Не любить, кривдить ліс, псує, У Оха грізні чари є! Всі переплутає стежки, Заманить в хащу, де вовки, Напустить рій страшних примар — Багато в Оха грізних чар! А хто з добром у ліс прийде, Тих Ох-господар проведе Поміжялин, беріз, дубів, Дасть трохи лісових скарбів. Такий він, Ох! Він лісу друг, Цей фантастичний добрий дух. Якгцо ти теж шануєш ліс, Приходь до Оха і не бійсь!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*