Тема. «Розв’язування і складання задач на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь» (4 клас). Урок – телепередача

Мета. Повторити компоненти дій, закріпити вміння розв’язувати рівняння. Розвивати навички розв’язування і складання задач на пропорційне ділення. Виховувати інтерес до математики
І. Організація класу. Вибір каналу.
— Чи любите ви дивитися телевізор?
— Який канал найбільше подобається?
— Який підходить до уроку математики? («1 + 1»).
ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку
Програма телепередач:
1. Ранкова зарядка.
2. Теледебати.
3. БІзнес-канал.
4. Реклама на каналі.
5. «Нумо, дівчата» — розважальна програма.
6. Детектив «Невідомі».
7. Інтерв’ю.
ІІІ. Робота над темою уроку.
1. Ранкова зарядка.
2. Усна лічба: « Кругові приклади»
600 х 40 36 : 2 3200 : 80 900 — 300 24000 х З
2. Теледебати.
Двобій сильних. Повторення правил про знаходження компонентів дій.
3. Бізнес-канал.
Обчислення виразів зручним способом.. (№ 992 підручника «Математика 4 клас» М.В. Богданович). 4 х 320 х 5
15x2x240 І 180 х 5 х 20 50 х 128 х 2
4. Реклама на каналі «1 + 1». З дитинства я захоплююсь математикою. Особливо мені подобаються головоломки, цікаві задачі та магічні квадрати.
Сильний учень рекламує квадрат, вчитель вивішує його на дошці Розв’язувати квадрат може той, хто раніше виконає будь-яке завдання).
Музична пауза (фізкультфвилинка під музику).
5. Розважальна програма «Нумо, дівчата».
6. Детектив «Невідомі».
Розв’язування рівнянь за № 989.
X: 20 = 240 X х 20 = 200
IV. Підсумок уроку.
Гра «Інтерв’ю».
V. Домашнє завдання.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*