Тема. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. (З клас).Урок-КВК

Мета. Повторити прийоми додавання і віднімання двоцифрових чисел. Закріпити вміння розв’язувати прості і складені задачі. Розвивати творчі здібності, логічне мислення. Виховувати кмітливість, наполегливість.
Обладнання. Таблиці для усного рахунку, картки’з числами, ребуси, малюнки до задач, паперові рибки, ставок, вудочка з магнітом.
І. Організаційна частина.
От і все, дзвенить дзвінок,
В гості йде до нас урок.
Спішіть, поспішайте,
На вас тут чекає багато успіхів,
В гості господарка посить усіх,
Всіх хто вміє задачі рішати,
Швидко додавати і вправно відняти,
Думати, любить і міркувати,
Правильну відповідь умить відшукати.
Хто ж ця господарка? Це математика.
Математика хоче КВК розпочати І гостей дорогих привітати.
Математика. Хочу всіх вас привітати Вдачі вам побажати, А ще краще всіх пізнати. Рівень знань вам підняти.
Клас поділений на дві команди. Кожна команда готує емблеми, девіз.
1. Привітання команд.
Команда «Кмітливі».
Девіз — Самостійно ми працюєм,
Помилок не буде, факт!
Дуже добре ми міркуєм,
Щоб вийшов гарний результат.
Команда «Винахідливі».
Девіз — Щоб усе прекрасно знати,
Будем добре міркувати.
Задачі будемо рішати
І свій розум розвивати.
2. Математична розминка.
Усно розв’язують задачі, відповідь показують на картках. В якій команді більше правильних відповідей та й перемагає.
1) У кота Леопольда 18 рибок. Він зловив ще 6 рибок. Скільки стало рибок у кота?
2) У Мальвіни на тарілочці 28 тістечок. Буратіно з’їв 9 тістечок. Скільки залишилося на тарілці?
3. Конкурс капітанів. Гра «Аукціон»
Назвати найбільше прикладів на додавання і віднімання з цією відповіддю. Хто назве, той переможець.
4. Фізкуль тхвилинка.
5. Конкурс задачний.
1) творча робота над задачею.
1- ша команда. Вранці дятел розлущив дзьобом 12 шишок, а ввечері на 10 більше.
2- га команда. З теплих країв повернулося 26 шпаків, а одудів на 9 менше.
Поставити запитання і розв’язати складену задачу.
2) складання задач за виразом.
1- ша команда (20 + 6) — 7 =
2- га команда 23 — (7 — 5) =
Підсумок конкурсу.
Хвилинка-смішинка (Діти дають відповіді).
— Онучку! Скільки буде 3 та З?
— Не знаю!
— А 2 та 2?
— Та не знаю бабусю, відчепіться!
— Ну як знаєш? Уяви собі, що в тебе 2 цукерки, а я дала тобі ще 2. Скільки буде?
— Ви, бабцю, спочатку дайте, а потім питайте!
6. Конкурс-гра «Математична вудочка».
Завдання: зловити всі рибки.
На риболовлі був Кощій І спіймав він 5 лящів Важать всі вони разом Стільки, скільки риболов
(Кощій — 40 кг).
4 + 5+11+6 +14 = 40
5 + 7 + 8+14 + 6 =40
Підсумок конкурсу.
Цікаві задачі.
1. Скільки у двох мишенят вух?
2. У матері п’ятеро дочок, у кожної по одному брату. Скільки всього дітей у сім’ї?
3. Кріль важить 2 кг та ще стільки. Скільки важить кріль?
4. В чому не можна перевірити дірку? (у воді).
II. Підсумок уроку. Визначення переможців. Оцінювання кращих гравців. Математика оцінює.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*