Тема. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Урок – гра ( 1 клас)

Хід уроку

I.       Організація класу до уроку.

II.      Контроль і закріплення знань.

—    Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами побу­ваємо…

Де ми побуваємо, ви дізнаєтесь, якщо виконаєте це завдання.

1.Розставити числа у порядку зростання:

2      1          9        5       7

А      К        А        З    К (казка)

—    Отже, ми у казці. І щоб дізнатися, як називається ця казка, нам треба здійснити подорож на кораблику водними просторами, зробивши зупинки на «Озері ігор», «Морі прикладів», «Річці новинок», «Океані за­дач» і «Пристані цікавинок».

Зупинка « Озера ігор»

2.Усна лічба.

а) Гра «Рибалки» (розмістити рибок в акваріуми).

 

б) Гра «Впіймай м’яч».

Вчитель кидає учневі м’яч і називає приклад на дода­вання або на віднімання в межах вивчених таблиць. Учень повертає м’яч учителеві, промовляючи відповідь.

—   Ми успішно впоралися із завданнями, які нас чека­ли на першій зупинці, і можемо вирушати далі.

3.Виконання завдання в зошиті.

—   Якщо ви правильно виконаєте це завдання, то по­трапите до зупинки «Річка новинок».

4.Математичний диктант.

—   Перед вами з’явиться «веселка» лише тоді, коли ви правильно виконаєте завдання:

  • перший доданок — 4, другий — 2, запишіть в зоши­тах суму;
    • 5 збільшити на 1;
    • 8 зменшити на 6;

• 10 зменшити на 6 і до результату додати 2. (Учні звіряють записане із записом на «веселці»)

.

III.Вивчення нового матеріалу.

1.Пояснення.

(У ході перевірки математичного диктанту вчитель уточнює і повторює: коли число збільшується на кілька оди­ниць, то виконується дія додавання, а якщо зменшується число на кілька одиниць, то виконується дія віднімання. Діти доповнюють: коли в задачі стоїть питання «скільки всього ?», то також виконується дія додавання).

— Ви готові вирушати до наступної зупинки?

Зупинка «Океан задач»

2.Первинне закріплення:

а)      виконання завдань з підручника (усно);

б)      письмове виконання задачі в зошиті.

IV.Розвиток математичних, знань.

1.Виконання завдання з підручника з коментуванням.

2.Завдання для індивідуальної роботи.

(Діти, які виконали задачу, записують приклади на квітках-семицвітках).

—  Ви всі гарно працювали на уроці. Ми закінчуємо свою подорож.

Зупинка «Пристань цікавинок»

— Тут ми і дізнаємось, як називається наша казка. Гра «Хто в квіточці?».

Учні стрілочками з’єднують тільки відповіді тих прикладів, які співпадають із числом, зображеним на квітці.

Діти називають казку: «Бджілка».

Бесіда про красу та користь квітів і бджілки.

V.Підсумок уроку.

VI. Роздача пам’яток від «бджілки».

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*